Det äger att ha en Alice!

Sitter i fåtöljen hemma och njuter av tystnaden, det ända jag hör är mina egna andetag och mina fingrar mot tangenterna på datorn. Då och då hör jag även snarkningar från brorsan som somnat i soffan. Idag är det fredag och dagen har varit jättebra! En vanlig skoldag, fikade med några tjejer på lunchen och efter skolan hängde jag med Alice hem. Vi städade på hennes rum och jag organiserade hennes kläd-lådor och så rensade vi lite kläder. Det resulterade i att jag fick med mig ett gäng tröjor hem :D (Det äger att ha en egen Alice ^^) Vi gick en sväng på medeltidsmarknaden också, fast det regnade lite till och från... Sen vid typ nio kom deras kompisar från Småland och vid tio cyklade jag hem.  Jag börjar bli ganska trött nu så jag ska gå och lägga mig strax. Ha det bäst! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aallroundgirl.blogg.se

På denna blogg skriver jag om min vardag och mitt liv med hästar, familj och vänner!! Read And Enjoy!!

RSS 2.0