Friends<3

Måste bara ägna ett inlägg till alla mina underbara vänner, gamla som nya! Jag har ett antal riktigt nära vänner (ni vet vilka ni är) och dom kan jag verkligen lita på fullt ut och dela allt med. Nu när jag börjat på gymnasiet har jag fått ett flertal nya vänner och tyvärr tappat kontakten med många från gamla klassen, men ni ska veta att ni betyder massor för mig allihop! Utan er skulle jag inte vara den jag är idag<3 Men nu tillbaka till mina allra närmsta vänner, ni ska veta att jag verkligen älskar er av hela mitt hjärta och ni är guld värda för mig! Jag kan lita på er till 100% och ni finns alltid där och stöttar mig och får mig att må bra :D Något av det bästa mer er är att ni är så lika men ändå så olika, ni har era egna kvaliteter och det gör er till underbara människor som jag aldrig vill förlora! <3 Älskar er obeskrivligt mycket<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aallroundgirl.blogg.se

På denna blogg skriver jag om min vardag och mitt liv med hästar, familj och vänner!! Read And Enjoy!!

RSS 2.0