I'm back!

Fick ett sån plötsligt sug att blogga igen efter att ha suttit och läst en massa andras bloggar och blivit jätteinspirerad!! Kan inte lova nån jättebra uppdatering men jag ska försöka i alla fall. Har nu fräschat upp med en ny header också, ska fixa till den lite så än så länge är den bara provisorisk men jag kände att jag inte ville ha kvar den förra då den var ca ett år gammal... ^^ I går fick vi hem en till häst, så vi är nu ägare till två haffisar, Wincent och Micky. Micky är 19 år och det ska bli jättekul att lära känna honom och jag ser fram emot många härliga ridturer ihop med mamma eller med kompisar nu! :D Ska försöka få in lite bilder på dom här så fort jag får tid. Bilderna i detta inlägg är från när vi fotade lite i studion på skolan. Mina vänner betyder verkligen allt för mig <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aallroundgirl.blogg.se

På denna blogg skriver jag om min vardag och mitt liv med hästar, familj och vänner!! Read And Enjoy!!

RSS 2.0