Helg!!

Ska dricka upp min cola och sen gå och sova. Denna lördag har varit toppen och det är så himla skönt med helg! Slappade hela förmiddagen och kollade lite på ridsport på tv. Sen åkte vi till stallet och red ut en sväng. Travade lite på grusvägen och det gick jättebra och han var lugn och fin hela tiden utan att rusa iväg det minsta :D Sen red Alice på vägen tillbaka och det gick oxå bra :) Älskar verkligen min ponny!! <3 Sen gav vi alla stona hö och gosade med Jacson (fölet) som blivit så himla stor nu!! Sen hängde Alice med hem hit så vi har suttit och pratat en massa om allt och inget och hon åkte hem för ett tag sedan. Nu ska jag gå och lägga mig men vi hörs, Ha det bäst! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aallroundgirl.blogg.se

På denna blogg skriver jag om min vardag och mitt liv med hästar, familj och vänner!! Read And Enjoy!!

RSS 2.0